pys, regnet!

Om ni inte ser min nya design så tryck f5 några gånger, hojta till om det inte funkar!!

Förövrigt har jag kommit hem från stan och vridit ur mina strumpor, FY SATAN VAD BLÖTT!!
Regn idag som sagt och mina skor blev som en pool de första 20 metrarna. Bådade gott liksom.
Blev inte sån himla lång stan-vistelse för mig pga skorna och för att jag inte har några pengar,
no fun att inte kunna köpa alla fina grejer </3

Ska börja med middagen strax, potatissallad (syskon, det står kartoffelsalat på förpackingen, HUR UNDERBART?) med kyckling och rödvin följt av öl och sangria. Fuck, just det man inte ska blanda,
eller hur? Känner att I'm pretty much screwed. På förhand.
fint bildspel för att visa hur mycket jag behöver tvätta mitt hår

(ja, jag blir också rädd för mig själv på översta bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0