no more fördjupningsprojekt

Nu är jag ÄNTLIGEN klar!!!! Fy satan vad jobbigt, halvsov när jag skrev källförteckningen,
den får bli som den blir. Har tagit lite välförtjänta skype-pauser, både med familjen och
med Elsa, mys! Fast med Elsa satt jag bara och lyssnade på hennes ljuva stämma, för
trött för att orka prata men det var trevlans för jag saknar henne juue! Jäkla Göteborg..

Mått illa hela kvällen, tror jag är hypokondriker. Fuck. Men två som haft
magsjuka här och jag kan inte vara nog försiktig, särskilt eftersom Louise sa
att hon haft en av dom värsta nätterna i hennes liv, vill inte råka ut för det helst.
As you might figure.

Sista dagen innan nyttighetsveckan börjar och jag har pringles och godis
kvar som jag inte vågar äta, min mage är så sjuuuukt uppsvälld, aouch :(
Ska kika nån film, läsa eller troligtvis bara tokdäcka, SATAN I GATAN VAD SKÖNT!
Skype med lillebror och han gick runt med datorn á la Raj i Big bang theory
och gav mig rundtur runt huset. Och mitt rum. Som blivit ett dumpningrum. HMPF!
Här hoppar han i sin nya stora säng iallafall, nöjd kille!

Kommentarer
elsa

Hahaha "Elsas ljuva stämma" där fick jag egoboost så det räcker för hela veckan haha. PÅ RIKTIGT :P

2012-01-29, 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0