levande död

Hej hej hallåååå! Guess what? Ligger i MIN dubbelsäng i MITT rum med MIN dator med EGET internet i MIN superfräscha lägenhet!1!!! Gaalet! Eller ja, inte min lägenhet bara, delar ju med Carro och Amanda och himla bra är det!

Atm är jag fullständigt död. Uppe vid 8 imorse, stressade ut ur dörren vid halv 10 och sen dess har vi varit igång hela dan. Först till Barceloneta för att hämta massa tunga väskor och betala hyra, sen släpa tillbaka dom till lägenheten, springa till jobbet (hann precis, bra första intryck hehe, SÅ FRÄSCHA TJEJER), ha utbildning, hälla i sig sallad under stressig lunch och medan carro och amanda åkte och hämtade sina väskor åkte jag tillbaka till barceloneta igen och hämtade rautern. Slutade runt 4, hemma vid 6. Worst part? Ikväll måste vi hinna med att storhandla på Lidl, laga middag och sen åka till IKEA. IKEA stänger 10. Tidsoptimister? Hell yeaaah. Vi frös ihjäl en aning inatt, måste därför köpa täcken. Och vinglas. Och ljus.

Jaja, skönt att få det avklagat! Hur det känns att vara tillbaka? Bra! Tror jag!
Det enda som drar ner är att jag inte alls har lika mycket pengar som jag trodde..
Och det är lite confussion över vem vår fjärde roomie ska bli, vore himla skönt
att dela fyra på hyran istället för tre, gör stor skillnad. MEN MEN. Jag kunde gå
i skinnjacka idag, det kan inte ni = jag har det bättre än ni. Heheh. hHehhe.
Trött tjej måste spärra upp ögonen för att inte se ut som en zombie. Galen är bättre!

Kommentarer
Guess who

pruttkorv

2012-01-04, 20:14:49
Darling

Hahahahhaha bra avslut med skinnjackan (morr)

HA DET BRAA!!!

2012-01-05, 01:42:33
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0