framförhållning är överskattat

JAHA. Imorgon vid den här tiden är jag i Barcelona. Hur sjukt är inte det???
Känns inte alls som att jag ska åka! Kanske därför jag inte börjat packa heller..
Inte ens packat upp väskan jag hade med mig därifrån hehe... Men ska sätta igång!
Så fort facebook slutar uppehålla mig, så påträngande den där, never leaves me alone!!

Idag är en sån där avskedsdag igen, precis som för lite mer än 2 månader sen.
Jag fortsätter köra min låtsas-som-ingenting-vi-ses-snart-taktik, funkar
helt okej ska ni veta! Bytte julklappar med Russel idag, båda fick awesome
grejer!! Sen cyklade jag och Elsa hem till Louise för lite fika och mys!

Nä men seriöst... Jag MÅSTE verkligen börja nu. Hehe. CIAO!
(lovar, kommer säkert skriva snart igen, fortfarande obörjad)


Hej-fika hos Louise i julas!
Elsa, jag (the floating head), Dilan och Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0