We've tried the nastiest words we could find

Åh, bra hest alla hjärtans dag! Picknick under en stor palm där det dracks rödvin ur små
shotglas av plast, åts hemmagjord pastasallad och sushi och självklart mängder av onyttigheter.
Packade upp en filt under en stor palm och lärde oss användbara, enbart fina, ord på spanska.
Nu kan jag förolämpa folks föräldrar ganska grovt, meeesa proud! Kommer komma väl till hands.

När det blev för kallt gick vi in till stan, tittade på underbart fina tavlor och drömde
om att vara rika innan vi åkte till Lidl och shoppade. Nothing tragic 'bout that...
God middag åts medan Bayer Leversku - Barcelona (orkar inte kolla stavning)
sågs, kan ju inte bli för tjejigt och fjantigt heellleeeer. 1-3 och muy bien Alexis!

På grund av sen läggning igår och ganska tidig uppgång är alla ganska slut men trots
det har vi storstädat lägenheten, visning imorgon! Go us! Nu ska jag sova, SKÖN    t
Bilderna från idag som jag skickat till mig själv vill inte riktigt komma fram,
istället får ni en bild på Louise från igår, nästan samma sak på bilderna ändå.
Någonting äts i solen och Louise är med vilket var fallet även idag!

Kommentarer
Spanarn

Jag spanar ju efter runkfarbrorn. De va ju bara sekunder ifrån att de hände!!!

2012-02-15, 00:44:06
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0