seven days a week

Varit på väg att skriva hur sjukt bra stämning och match det var igår flera gånger,
men varje gång blir jag på riktigt dåligt humör av någonting. Först var det att jag
upptäckte att jag hade sluuuut på kontot *klapp klapp klapp klapp klapp!*

Sen blev sugen på att gå en powerwalk sen kom jag på att jag och Amanda var
inlåsta tills lost roomies var tillbaka. Så läste bok i solen istället, skönt det med!

Sedan fick jag svar från Uppsala hem. Som suger. Seriöst, vad förlorar dom
på att vara lite hjälpsamma? Genom att inte vara det förlorar dom iallafall mig
(ja, big lost!!). Dom är jag fortfarande så sjuuuuuukt irriterad på. Försöker hålla
mig från att skriva ett mail att dom ska suga nånting äckligt, så illa är det. Och jag
som hatar konfrontationer. MEN JAJA FÅR VÄL SKRIVA ETT GLATT JÄVLA INLÄGG ÄNDÅ!

För det var grymt bra igår!!!! Hade bästa platserna, asnära plan och nära klacken
och minus att vi höll på att frysa ihjäl var det hur awesome som helst! 2-0, me gusta!

Försöker tagga till inför The sounds ikväll, ska förtränga min ilska. LEEEET'S GOOOO!
försökt ladda upp en bild från matchen i 15 min medan denna bild gick på 15 sek så den får ni istället, HA!

Kommentarer
majzan

coool du ser ut : D: D

2012-02-11, 01:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0