i'm so glad i made it

Tyckt synd om mig själv idag när jag suttit och pluggat (precis blivit klar, 6 timmar senare, YEEY)
men när jag skickade in en av uppgifterna till min lärare tyckte jag synd om honom istället. Var så
nära på att skriva "enjoy the reading" i slutet men då det är han som godkänner mig kände jag
att njaaa..... kanske inte.... Men seriöst. Mer än 100 frågor på 7 sidor med endast text. Vad denna
text består av? Enbart urklipp från lagtexten á la this style:

"För andra djurarter motsvaras en djurenhet av det antal djur som har en årlig sammanlagd utsöndring motsvarande 100 kilogram kväve eller 13 kilogram fosfor i färsk träck eller urin. Vid beräkningen av antalet djur skall väljas det alternativ av kväve eller fosfor som ger det lägsta antalet djur."

Seriöst. Jag orkade knappt läsa igenom mina egna svar när jag hittade dom. Ska han läsa 7 sidor av sånt här?  Damn, I pity the fool! Nu ska jag äntligen njuta av lite Big bang theory fastän jag fått nog av datorn.
En av för många bilder på mig och Louise igår innan vi drog ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0