home

Honeys, I'm home!!

Efter lite krångel på flygplatsen i Gbg där jag, 5 min innan boarding, är tvungen att stressa genom flygplatsen, hämta mitt bagage som inte alls åkt direkt till Stockholm, släpa det, checka in, gå igenom säkerhetskontrollen och tokskynda tillbaka till gaten - bara för att upptäcka att planet är försenat. Jaja, nu har jag iallafall fått mitt namn uppropat på en flygplats, kan stryka det från min bucketlist! Flera streck för det var mer än en gång som dom ropa upp det hehheh. Ofta dom inte ropar hela namnet på en gång??

Blev överfallen av en syster och papi på flygplatsen, yeeey! Så mysigt att träffa familjen igen!!
Och alla katterna, åh:) Men nu ligger jag här i min säng och känner mig.... Jag vet inte, inte glad.
Julklapparna ligger kvar på bordet, precis som jag lämnade dom. En halv grillkryddaburk står i
rummet som blev kvarglömd och i badrummet är det fortfarande lite rött läppstift på Russels
tandborste efter att jag inte hittade min egen på nyår. Som om ingenting har hänt, ingenting
har förändrats fastän det är så mycket som har förändrats. Känns som om jag tar ett steg tillbaka.

Okej, jäkla djup jag håller på att bli, ska vara tyst. Måste bara skriva av mig.
Blir säkert skitbra när jag väl kommit in i vardan, känns bara så overkligt
att jag inte kommer bo i Barcelona igen och hänga med människorna där.
Meeeeeeeeeen. Tyst vare ja! Hehe. VÄLKOMMEN HEM MIG SJÄLV! TACK!!

Kommentarer
Linnéa

VÄLKOMMEN HEM MANNELI:):):):)

Snel hest, det känns säkert jättebra när du kommer in i allt! STOR HESTKRAM!

2012-02-27, 23:41:03
anonym*

du kommer SÅ flytta till Göteborg för att plugga med mig, Uppsala kommer inte att vara stort nog eller spännande nog !! hihihihihihihihi så himla lycklig just nu PUSS :-*

2012-02-27, 23:52:43
elsa

skriv det på din bucketlist bara för att få stryka det. Det ska jag göra hehe :P Jag råkade ju glömma mitt kort i kortläsaren utanför tullen på arlanda förut så jag fick bli stresseskorterad tillbaka av två vakter.

men det pinsammaste var att någon jag inte alls kände men hade på fb jobbade där och hade hört "Elsa Pålsson kan hon komma till pressbyrån, Elsa Pålsson har glömt sitt visakort hos pressbyrån kan hon komma hit" och använde det som öppningsfras på fb du vet som man gör när man inte känner nån men vill prata haha ååh det är så forever struket nu..

2012-02-27, 23:58:52
Sandra

Hej, vilken fin blogg du har!



Jag behöver din hjälp (!!!) Min son deltar i en tävling och är nu en av de 20 finalisterna, så därför behöver jag din hjälp genom att du röstar på min son!

Gå in på denna länken och klicka rösta under bilden

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Omslagstavling-finalister/Photo-competition-candidate-template-6507



Gå sedan in på min blogg och kommentera att du röstat på bilden så länkar jag dig i min blogg!

TUSEN tack för din hjälp & förlåt för jätte lång kommentar men jag är "desperat" efter röster! (A)<3



http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/hjalp-oss-med-din-rost-blir-lankad.html



(har du röstat någon gång tidigare så går det nu att rösta om på nytt!)

2012-02-27, 23:59:39
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Anonym

ååh förstår att det känns jobbigt manneli :( det blir jättebra, det är jag säker på! det gäller bara att hitta en mening med din vardag nu :)

2012-02-28, 20:06:25
Louise

Gu jag förstår att det känns konstigt att vara hemma nu o inte ha så mycket på schemat..jag hoppas att du börjar känna dig lite mer nöjd snart. Speciellt på torsdag! Sen säg till om du vill ha hjälp med någonting så ställer jag alltid upp:)! Vad de än är!

2012-02-28, 23:45:13
URL: http://louisedouhan.blogg.se/
Anonym

Hallå! Jag kände samma typ panik-tristess efter min och nattas första och andra rurkietresa, och även fast det var jätteskönt att komma hem mellan de första säsongerna var det alltid kul att åka ut igen. Men nu känns det sjuuuukt rätt att komma hem! Tror du kanske behöver äventyra av dig lite mer? :) <3

2012-03-01, 07:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0