pretty please, with sugar on top?

- Hej grov ångest.
- Hej.

Fäään va det alltid ska vara massa krångel här, palllllaaainte! Väntat på att några ska
komma på visning typ en vecka nu, isåfall skulle dom flytta in den 1:a mars och vi åka
hem nån dag innan det. Nu får vår hyresvärd inte tag i dom så då måste vi kanske betala
hyran fram till 7:e mars, vilket var tänkt från början. Lite synd men what the hell liksom.
Det jobbiga med hela det här är att vi inte vet. Vi har ingen jäkla aning om hon kommer
få tag på dom eller inte, alltså vet vi inte om vi kommer kunna flytta ut den 1:a, vilket är
det bästa för ekonomin OCH VI MÅSTE VETA FÖR VI MÅSTE BOKA FLYG. Åhhhhh.
Känner hur dom billiga och bra flygen blir upptagna för varje minut, panik.

Alltså blir det dilemma-dags!
( - YEEEEEEEEEY)

Ska jag;
boka flyg den 27:e feb vilket är det enda Norweigan har (måste åka med dom pga bagage).
Billigaste alternativet men om vi kan stanna till 7:e så även det tråkigaste alternativet...
Edit: inte billigast längre... typ 400 kronor dyrare än det andra nu. SLUTA TA SLUT BILLIGA FLYG!

Eller;
ska jag boka flyg den 2:a mars? Om vi har lägenheten till den 7:e är detta bästa alternativet
men om inte måste jag hitta någon annanstans att bo under 2 nätter, vilket borde gå men vill inte det..

Ni jag inte känner, ni måste inte svara om ni inte vill men alla homies som läser, NI MÅSTE! Seriöst!! Hjälp :(

Ser ni hur ledsen jag är???? Bestäm åt mig nu!


Kommentarer
Arabkvinnan

Följdfrågor:



Känner du den du kan bo hos de 2 sista nätterna? Varför vill du inte bo där?



Om du inte vill bo där, tycker jag alternativ 1!

2012-02-21, 18:31:12
Svennebananen

Tänkte ställa samma frågor som Arabkvinnan! så jag inväntar svar!

2012-02-21, 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0