i'm coming home

Okej, problem fixed. Eller problem och problem... Dilemmat settled.
Biljetten är bokad och klar och den 27:e åker jag hem. AHHHHHH.
Vet inte om det är lyckoskrik eller inte, mer bara panik-wtf-skrik.
Jag och Amanda har skrikit ut såna större delen av kvällen,
ibland är beslutsångest kul. Tack systrar för hjälpen hihi♥

Annars då? Ska ut på stalkerrunda imorgon, nothing special liksom.
Fått en adress jag tvekar oerhört på men blir upptäcksfärd ändå!
Sugen på att ta på mig trenchcoaten, en hatt, tidning och pipa men
jag vet inte... kanske är lite overkill, vad tycker ni stalkerfriends?

Om precis en vecka är jag med dessa vacka girlzzzz♥

Kommentarer
elsa

jag skulle precis bestämma åt dig men kom på att det stod i inlägget innan att du hade köpt den 27:e :)) Skönt att du lyckades bestämma dig. Slut på den ångesten!! :D

2012-02-21, 23:05:28
mahidji

härlig outfit känner jag! inte alls overkill! ;))) kokm ni iväg eller förblev ni inlåsta?

2012-02-22, 20:00:29
Linnéa

GO FOR THE COAT, THE COAT I TELL YOU!

2012-02-22, 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0