nightmare, the worst kind

Fyyyy, hemska dröm... Jag vet att det SUGER om att läsa om andras drömmar men
ni måste för ni måste tycka synd om mig, okiii? Och don't worry, ska fatta mig kort!

Det var krig, i gammeldags stuk á la Age of Empires ni vet? Fast sen gick det över till
Världarnas krig, ni vet den filmen när stora robotar kommer med sina långa armar och
tar folk helt plötsligt? Låter kanske inte så himla hemskt men hela min familj var där.
Varav halva dog. Åhhhhhh vill inte ens skriva, usch! Det var bara jag och min storebrorsa
kvar som hade blivit krigsfångar och som när som helst kunde bli upptagna av den där sabla
robotarmen och jag var tvungen att smsa mina föräldrar för att informera om att dom
andra inte hade klarat sig.... Usssssschhh!! Så tyck synd om mig och sen glömmer vi det.

Har varit uppe nån timme (JO det är tidigt för mig!) och tvättat håret,
lagt in tvätt och sminkat mig! Väntar bara på att klockan ska bli lite
mer så jag kan äta frukost (vill inte bli hungrig för snabbt igen när jag
ska på stan) och på att mina roomies ska vakna så jag kan torka håret.

Oerhört intressant inlägg. Puss.


Fick bli 3 egobilder beeeecaaaause....
först ville jag visa hur ledsen jag var


sen när jag ändå höll på tänkte jag att jag kan visa min panna. Så alla slutar undra.


sen ville jag försöka visa mitt fina örhänge från Dominikanska Republiken!

Kommentarer
keela

OMG, JAG HAR ALDRIG SETT DIN PANNA FÖRUT :O FIN PANNA <3. När kommer du hem egentligen? Var faktiskt himla himla himla länge sedan vi sågs nu :O

2012-02-01, 14:10:24
URL: http://keela.se
Anonym

Haha jaa men där ser man! :D Ser riktigt bra ut, nu vet vi att du inte döljer nåt :P

2012-02-01, 19:04:12
majzan

fina bilder!! :Ddu passar medhåret sådär! :)

2012-02-02, 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0