I did not think that through, did I?

Galet trött tjej, ändå måste jag blogga. Dagens ungdom liksom.

Pluggat nån timme nu, gick bättre än tidigare idag när jag försökte, slutade bara med att
jag somnade, bra där... Oerhört bra också att jag upptäckte nu att jag har missat en uppgift
som måste in denna vecka och jag har redan lämnat in böckerna. Tacka vetja google♥
Fast när uppgifterna består av att "jämföra bild 3.6 med 3.8 i kap. 3 och beskriv skillnaden"
då känner jag så grymt mycket FML. Och ja, jag har redan försökt googla, it let me down </3

Imorgon dåååååe? Astaggad på att gå upp tidigt, tvätta håret (vattnet var avstängt
när jag skulle göra det idag, lolz), äta frukost, plugga, äta pannkakor (finns kvar av
det jag och Louise lagade till middag ikväll, GOTT!) för att sedan möta Louise herself
utanför hennes skola och åka in till stan och krossa mitt hjärta av all icke-shopping.

Justja, Amandas pojkvän är ju här nu! Han kan ha fått världens bästa
intryck någonsin av mig och Louise. Sjukt slitna tjejer i världens
myskläder som äter och kollar på Twilight. Himla sociala hehe...
Men det är ju ändå Edward Cullen, kan ju inte sluta titta då....
Men såhär brun vill jag vara igen. Och gå barbent, åh♥

Kommentarer
elsa

haha men du har ju den skjortan också! Gud vad jag har glömt! är det nåt mer du sitter och håller på älleerr??? :P

2012-02-01, 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0