har gått och blivit lame på gamla dar (even more)

Låtit bli att blogga pga feber, skulle bara bli massa whiny-inlägg.
Har några såna i utkastet men lät bli att pubicera dom, snällt va?
Och nu mår jag mycket bättre! Till och med orkat duscha idag♥

Känt mig lagom patetisk de senaste dagarna, legat för mig själv och kollat på
romantiska komedier som är kassa men ändå kommer jag på mig själv hela
tiden med att le sådär fånigt. FUCKING LAME JAG ÄR! Måste träffa folk,
känner min crazy cat lady-sida börja komma fram och jag har inte ens katt här!

Nej, imorgon ska jag komma ut. Taggad på utgång men Carro
ska ut ikväll och Amanda har sin toksöta mamma här så får se...
Louise, Maja från the sounds och jag förra torsdan på Apolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0