Update

Åh, dålig uppdatering men haft fullt upp med jobb, megahuvudvärk, bokning av usa (!!!!!!!)
och en katt som fått operera bort sitt öga. Älskade missen♥, henne ska vi hämta idag!
Kommer bli coolaste katten på gatan, värsta piraten med krigsskada ju, arrrgghhhh!!

USA då?! Jag, Louise och Paula samlades igår och bokade enkel resa dit. Till Miami.
11 april, dagen efter att jag har firat min födelsedag på Mumford and sons-konsert.
Satan vad mycket bra!!!! 2 månader kommer vi spendera åkandes runt, WOOP WOOP!

Kommentarer
ELSAAAAAA

det är ju HELT SJUUUUUUUKT ANNALIIIIIIII!! Nu måste du bara ta körkort innan dess ?! :D För Louise kan ju inte köra själv hela tiden. Vilken perfekt morot! :D jag kan fixa teoriprogram på datorn åt dig när jag är hemma om du vill hihih

2012-12-02, 12:38:06
URL: http://camino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0