SÅNT FLYT

Helt stört vilket FLYT jag haft idag! Åkte in till stan för att springa 25 min på löpbandet och sen stressa till Solpalatset, satsade på att hinna åka hem på samma bussbiljett och pga detta stressade jag så mycket att jag tog det solariumet där två killar troligtvis precis haft sex i, tvättade det så noga att solariumet börja köra innan jag hann lägga mig, var tvungen att gå 5 min innan min tid gick ut och hann inte ta på min sport-bh, bara för att hinna med bussen som ändå var 5 min försenad. Lukta apa så ingen ville sätta sig bredvid mig men till slut var en kille tvungen att göra det och när jag går av och förbi hans fyra kompisar slår jag huvet i taket. I'M ON A ROLL!!! Fast hemma väntade lax och pasta innan jag övningskörde hela vägen (!!!!!) till Sunnersta där jag, Paula och Louise fixade iordning massa inför imorgon! TAGGGGGGGGAD!!!!!!! Hallå vad ska ni göra på nyår kära ni (nån MÅSTE svara??)?!?!

HUH. Okej. Andaaaas. För hypad känner jag haha. Ska tagga ner och sova, full rulle imorgon!♥

Louise och jag bar för fulla muggar för nån timme sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0