Kirrat!

Shulu babes! Skrivit på kontrakt för nyårslokalen, lunchat med Louise, Elsa och Dilan, handlat all mat inför nyår och fått min klänning. HUR BRA DAG? JO, MEGABRA DAG!! Nu ligger jag och svullar hemma and I have no plans to do anything else. Lät mig inte övertalas att se Twilight med ett gäng grabbar. Satan vad jag är manligare än dom ibland. Blev Risk och köpt pizza med dom igår förresten. Hatade Risk ena stunden och älskade det andra. Ehm, sjukt ambivalent spel ja.

Viktor och Dennis under Risk igår


När jag och Oliwen tröttnade på Risk körde vi Hänga gubbe och det där jag-ritar-huvud-han-ritar-överkroppen-grejen på Thomas arm. Uppskattades!

Jag och Elsa skulle skicka en arrrrgh bild till nån idag men vi såg mest bara ledsna ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0