Uttttttttttt

Undviker att packa, himla dumt egentligen eftersom min buss till Göteborg går 06:30 imorgon bitti
och ikväll ska jag iväg på utomhusbio på studenternas, så taggad, kommer bli himlans supermysigt!

Igår var jag snabbare än Bolt när jag fixade mig vilket gjorde att jag hann cykla ner till Ekonomikumparken
efter vi kommit tillbaka till Uppsala och förfesta där! Körde olika spel, fotboll och hade sjukt kul! Styrde
cykeln mot Saluhallen sen där jag snackade fotboll större delen av kvällen eller snodde folks kepsar
och sprang iväg eller körde Eagle eller ja, bara hade stört kul. Efter stängning drog jag, Oliwen, Obbe
och Robba till Burger King, köpte med mat och satte oss på några stenar utanför innan det blidde för
kallt och jag cyklade hem (utan musik för min mobil hade dött, sjukt tråkigt!!). Nä meenne.. Packa?!
Nån månad gammal vimmelbild på Paula, Anton, Micke och jag bara för att jag inte har nån ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0