Utgång? På en tisdag? Jaja, idag är det fest!

Helt plötsligt, efter att ha slappat hela dagen och sett Fracture (bra! smygtips!), fick jag bråttom och
hann inte uppa men jag och Louise försvann iväg på förfest hos Robin tillsammans med några herrar,
och vilken förfest haha! Uppfann en ny lek, körde allsång(/skrik) till gamla 90-tals klassiker och när
jag och Louise kommer ut från toan står alla i kalsongerna. Ehh, sicken korvfest, sicken korvfest.

Runt 10 cyklade vi till Bryggan och dansade som satan och hängde runt. Lika kul det med =
kkkkkkkul kväll! Inte lika superkul att gå upp 9 imorse för att dra till sjukgymnasten men tog
igen sömnen när jag kom hem♥ och sjukgymnasten sa väl samma sak som vanligt, måste
skaffa bra skor så det ska jag göra imorgon! Pallar inte med min höft annars, argghh.
Louise och Jonas igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0