Shu.

Min huvudvärk är inte att leka med idag alltså. Inte varit det de senaste dagarna heller, why head, WHY??!
Kanske dags att sova tänker ni? KANSKE. Fast jag är mer sugen på att se film. Eller läsa. Mysmysmys.

Imorgon är det lite saker på schemat! Först ska jag och syster på synundersökning 12, sen blir det träning
med Louise vid halv 1 innan vi fikar med Elsa och Dilan vid 2. På kvällen blir det antingen El clasico eller 
utgång på Stocken. Jag vill båda så om det går att kombinera vore det FETT. Hoppelihoppas på det!

Snott lite bilder från Louise från igår också. Himla vackra!
Jonas attackerar stackars Jakob och jag och Robin hakar på

Den här scenen möttes vi av efter toabesöket


Såhär reagerade vi


På Bryggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0