Lisefuckingberg

Honeys, I'm back! Jag och Elsa var vid Liseberg 12 idag, mötte upp alla från gårdagen och började åka!
Dock var köerna SJUKLIGT LÅNGA, en attraktion tog typ en timme, alltså hann vi bara åka 5 stycken
(jag veeet, sjukt va?!???) innan Elsa skulle börja jobba och alla andra skulle dra tillbaka till Uppsala.

Passade på att åka hem till Elsa och Raphaël, äta och sen dra tillbaka till Liseberg igen för
att möta Elsa vid 9 efter hennes jobb. MEEEEEEN så åker jag spårvagn åt fucking fel håll!
Dom hade inte uppdaterat informationen på hållplatsen så 25 minuter rätt åt tjottahejti.
Kom fram sen, trängde mig fram till Elsa i Balderkön där hon stod och snacka med Best Coast
som skulle spela på Way out west. Dom var ungefär hur sköna och trevliga som helst, me gusta!
Hann med Balder, Kanonen och Atmosfear igen, SÅ STÖRT BRA ALLIHOPA, gaaah! Vill åka igen!!

Imorgon (eller ja, idag) ska jag upp kl. 5 (VAD gör jag uppe?!) för att ta flyget till Gotland.
Stannar där tills på måndag, blir nog bara mobiluppningar utan bilder men ska försöka fixa!
GODNATTTTTTTTTTTTT! *övertaggad tjej måste andas*


Sara, Elsa och David i kön till Kanonen


Jag, Elsa och halva Best Coast när vi åker Balder

Jag efter Atmosfear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0