kirrat, klagat och klart!

Kommer ta ett tag innan jag tinar efter matchen, fy satan vad kallt!! Men Unik spelade riktigt bra!!
Oooooch när jag ändå håller på och klagar... MIN HÖFT. It's killing me today, gah! När jag ligger
på rygg i vanliga fall är det i stort sett omöjligt för mig att ta mig upp därifrån i sittande ställning, känns
som om benet typ skär in i höften (haha dramaqueen, vet att det inte är så, men så känns det!)
men idag... Idag efter jobbet gör det ont bara att gå haha, måste halta lite som en tant, keewl.

Och jaaaa, 
får skylla mig själv som inte skaffar ordentliga skor men i veckan så!
Då jäklar ska jag skaffa fulaste och bästaste skorna så mina smärtor försvinner♥

KLAG SLUT.


Förresten!! Jag och Louise har bokat hostel till Berlin nu! Ett superfräscht, centralt 
hostel som fått
4,1 av 5 och vet ni? Kommer kosta 744 kronor för oss att bo där. Tillsammans. HUR NICE?! WOAH!!

Jag och Lollo D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0