‘Cause I'd die if I saw you, I'd die if I didn't see you there so I don't think I'm gonna go to LA anymore

Och plötsligt blev jag helt fruktansvärt trött. Jobbat idag serrni, 9-16.
Syster jobbade samma tider på samma ställe fast på annan avdelning,
sköj att få cykelsällskap men resten av veckan blir jag ensam på cykeln </3

Strax ska jag och storasyster dra och kolla på lillebrors match!
Därefter ska jag och Louise ha internetdejt så vi äntligen kan
boka hotell till Berlin, sen, sen ska jag äntligen få sova! Längtar!!


Bild på Annika, mig och Elsa bara för att Elsa är ungefär hur coolt som helst, GRATTIS FFS!!!!!

Kommentarer
elsa

Thank you my sweetest darling !!! :D

2012-08-28, 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0