Barcelona - Manchester United

Mina fötter är helt döda, kommer aldrig vilja gå igen. Skriver jag och vet att jag måste gå om 20 min...
Men skiteri, haft två grymma dagar nu så det gör inget att mina fötter har fått tagit massa stryk!

Igår vare ju match!! FEEEEETTTTT!!!!! Mötte upp massa folk, hetsade varsin öl, drog till Ullevi och
trängdes bland 47 000 andra människor som ville se "supermatchen". Vi hängde mitt i United-klacken
och jag insåg än en gång det roliga med att provocera och sticka ut. Heheh. Skriker dom United skriker
man Barca högre och sen skrek dom inte så mycket mer för Barca vann. På straffar. Prisutdelningen
kan utan tvekan vara det töntigaste jag nånsin sett, hahah åhh Sverige♥ ska hitta nån film att visa er!

Efter lite kaos där alla hade splittrats och typ ingen hade batterier på mobilen möttes vi 13 upp igen
och drog till Vasa Viktoria för lite öl. Hade sjukt kul och bättre blev det när jag totalägde en kille!
Han kom fram, som det bittra Chelsea-fanet han var, och berättade hur mycket han hatade Barca.
Så frågade han om "vi tjejer" ens kunde räkna upp 5 spelare i Barcelona. Jag rabblade upp minst 15.
Då kom han med den smarta kommentaren "Men det är bara för att ni är från Sverige." Ba jaha!!
Haha kul vare iallafall, little r-tard. Långt inlägg och nu ska jag iväg igen, berättar mer imorgon om vart!

Leo, Josef, Sara, jag, Henriks panna och händer, Simon och Thomas igår innan matchen


Sara och brur

Intåg!!

Jag och Kristin

TAGGGGGG!!!!! Kristin, Thomas, Kalle, Dennis och Josef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0