look how they shine for you

Men tjaaaabbba!!! Coolt, jag vet. Hehe. MEN JAHA, fyller år ju!!!!!

Hållt mig från att skriva för att jag bara velat whiiiina om min sjuka som världens mest otacksamma unge
men vet ni??? Jag tror att åldern börjar ta in sin rätt, istället för att klaga ska jag skriva om allt bra!!

Till exempel att familjen var jättesöt och gick upp halv 6 imorse för att gratta mig,
att jag fick sjukt bra presenter, alla på fb är toksöta, att jag fått ett frikort från Johan så idag får
jag äta onyttigt (ignorerar det faktum att jag i stort sett inte kan äta, knappt svälja vatten...),
att min feber gått ner med 0,3 grader (ignorerar även det faktum att jag troligtvis stoppade
in en termometer i munnen igår som brukar vara i armhålan (hoppas jag, inget värre, snälla...)
och att jag ska få äta Cupido-sallad idag för första gången på läänge (ignorerar parentes #1).

Så! Att vara positiv gick ju skitbra!! Heheheh! Iprenen har börjat värka,
kan faktiskt röra mig utan att stånka som en gammal gubbe, WOHO!!!


För precis 1 år sen såg det ut såhär. Satt i linne ute och njöt av Kajsas sång men lika bra
att det inte är så fint väder nu, regn = perfekt sjukväder! Kan inte jag njuta, ska ingen få. Hehe.

Kommentarer
Kickmaster

Way to go Ankl, Waaay to goooo!

2012-04-11, 08:47:02
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0