Men varför är vi inte fler? Och det är bara du som ler? Det måste va nåt fel på er.

Gick runt på stan i ett regnigt Uppsala igår med mina homies innan Louise bjöd mig, Paula och Kim på middag hemma hos henne. Tokmysigt och gott! Jag och Paula hoppade runt och dansade hur fult som helst, as always. Det är nåt med Louises lägga, man måste dansa det fulaste man kan... Fick skeda med Kim också, hur mysigt som helst!! Är man singel måste man få lite löööve på nåt sätt ju folks!

Idag bjöd stan däremot på solsken så har varit hur glad som helst trots att jag behövde gå upp halv 9 när jag var ledig men däää lunch, fick ju träffa Elsa!! Blev fika med henne, Louise och Paula på Espresso House's uteservering, first this year! Om man inte räknar Barca. Tokmysigt och hur kul som helst! Shoppade loss på systemet sen också, har kvalborg och valborg fixed! TAGGGGGGGGAD!!!! Bara det är fint väder :))::))):):)
Jag och Paula


Louise och Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0