Mariannes salong

Lillasyster har klippt bort de slitnaste hårtopparna på mig och färgat mitt hår,
om 8 min ska jag hoppa in i duschen och sen hoppas jag på att komma ut hur
tokfräsch som helst så jag är redo att ha en kaosartad påskmiddag med Fundells!

Kl. 15.00 (om man ska tro på att dom kommer i tid höhö) infinner dom sig här,
ska hinna tvätta håret, byta om, fixa mig och damma! Hoppas inte jag behöver
tvätta håret i en timme denna gång för att få bort all färg, gah... Kramp i armar..
Verkligen försökt få en bra bild men tydligen passar jag inte så bra i slickat hår och handduk...
Istället får ni en från när jag var färdigfixad igår innan jag bangade och gah, 3 min kvar, gotta run!!
(haha hur smal ser inte min arm ut förresten??? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0