<3


Jag är så stört, galet sugen på att åka som volontär. Hjälpa djur som är skadade
och har blivit illa behandlade. Uppleva natur, vandra i berg, se vattenfall, vara i
djungel och se just djuren på nära håll, på riktigt, få ta hand om dom. Åh♥

Sååå... Vem känner för att ge mig 40 000 så jag har råd att åka hehehe?
Gärna lite mer pengar om ni har, vill vara borta i minst 3 månader. COME ON!
:)

Nej men seriöst. Jag vill verkligen det här, villvillvill!
Någon som vet någon bra, billig organisation?? Plz?

Kommentarer
elsa

jag har en katalog i uppsala som du ska få om jag hittar den! Jag beställde den i höstas eller om det var förra hösten men innehållet har nog inte förändrats så mkt och du kan få mkt tips om inte annat:D

2012-04-12, 22:34:44
URL: http://camino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0