if you don't imagine,nothing ever happens at all

Syster väckte mig imorse för att vi skulle rensa garderoben i hennes rum. Man tror att det inte ligger så mycket kläder i dom där lådorna men det är helt seriöst ett bottenlöst hål!! Kläderna tar aldrig slut när man lägger ut dom på golvet!
Makes no sense hur allt har fått plats där i lådorna men nu är det pyttelite mindre kläder där i iallafall hehe.

Mamma börjar sitt nya jobb idag, tänkte överraska med bakad potatis när hon kommer hem som den underbara dotter jag är, men innan dess hade jag tänkt plugga, göra min sista uppgift. Tills jag upptäckte att den visst skulle in igår... Heheh... Och nu är det försent, kommer inte åt uppgiften längre.. Hehe. Fml. Fast då får jag istället fortsätta läsa min nya bok, WIN!!
Underbar systrar, Majan och Kicki utanför Fundells

Kicki och Henrik i bilen under vår roadtrip igår, åkte till Gävle med halva familjen och sjöng/skrek Janne Långben-låtar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0