överlevt helgens bravader

Vet ni hur bra jag mår nu eller???? Även fast man skulle kunna tro annorlunda då jag inte uppat på hela helgen, inte sen jag skulle ut på äventyr på Norrlands, men äventyret gick galant, hade sjukt kul!! Pratade med sköna främlingar och dansade järnet (:p) tills det stängde! Sen dess har jag hunnit kolla på fotbollsmatch irl, varit på spelkväll hos Louise och resterande tid har jag varit ganska grabbig med Russel. Vi har spelat tv-spel, AoE, övningskört, ätit hämtpizza, kollat på Star wars, spelat poker och sett massa avsnitt av Vem vet mest (go Christer!!)och sen, anledningen till att jag mår så bra... I just had seeeex.... Höhöhöö KIDDING! Nä men vi har precis varit ute och sprungit!! Sammanlagt 6 km och vi sprang mer än vad vi powerwalkade, hur sjukt duktiga är inte vi?????? Riktigt underbart att springa på kvällen/natten också, first time!
Next up: mobilbilder från helgen!
Lovisa, Majan och Linnéa på stan i fredags innan vi satte oss på Wayne's



Förfestade hos Paula istället där vi fick chocolatefingers och Louise och Malin blev knäppa

Louise på Norrlands sekunden före och efter vakten gick förbi
Gick ut i min nya fina skjorta!!


Unik - Dalhem (2-1)


Louise hade fixat jättemysigt inför spelkvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0