bilder från turkiet

Världens slappardag. Regn gjorde att jag inte åkte ner på stan, tanken var istället att jag skulle plugga.
Och tanken är god, den är ju det, dock blir det inte alltid som man tänkt och istället har jag spenderat
hela dagen med att kika på Star Wars - Attack of the clones. Skulle precis börja med Revenge
of the Sith när Russel ringde. Han åker till Turkiet på onsdag och bleeeee vad jag är avundsjuk!!!!!
Vill också till sol, värme, bad, efes, restauranger, kultur, service och allt som hör till, lucky bastard...
Får iaf nytta av mina små turkiska språkkunskaper, ska lära honom att vara artig och att bråka höhö.
Familjen minus pappa i Antika Side på jakt efter restaurang

Jag blev uppdragen av en magdansös, second time, son of a...





Henrik och jag (och Kicki, den lilla saken) chillar vid poolen, hur skööööööööööönt? jäkla bajsprutt.....


Fotboll på tisdagar, Side Hill vs. Royal Beach


Ping pong på stranden


Soner och Majan på jetski

Turkisk gammeldags march (kommer inte ihåg vad det hette men riktigt häftigt!)

Förlorarna och vinnarna om vadet om Él classico (still waiting for that kareoke....)




Promenixerna till stranden

Bad varenda dag


Aslan och Tistel♥

Kommentarer
kiki

Åhh saknar missarna <3 och er med såklart.. He he he.9

2011-09-19, 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0