bildbomb från tre-dagars!

Eftersom Louise är världens sötaste och duktigaste på att ta bilder (inte alls fjäskning för att jag får låna dom) så drar jag en bildbomb från förra veckans tre-dagars; torsdag, fredag och lördag. Det här är inte alla, wanna se more??? TRYCK HÄR!
TORSDAG - STOCKEN
Sjukt fina Louise, Paula och Elsa!
HUUUUR dansar jag haha? Vad är det för hillbillymove????
Träffade en riddare och var tvungen att fråga om han spela AoE (tror inte han gjorde det, fick inget ordentligt svar..)
Jag och Paula bland australienare, riddaren, drickplockaren och nån random?
Louise blev tydligen bärd mycket
Juhaina och Piérre? Eller Jéan? Nåt franskt iallafall!
Vi pimpade såklart kryckan innan vi förstörde den. Herregud, lite folkvett har man!

FREDAG - GILLET

Bedårande Russel och jag

Louises gaydrink höhö
Erik och Rasmus
-asså, ja har sån häär stor"
*erik tittar efter*

LÖRDAG - KULTURNATTEN

Middag hos Elsa!

Fjortisar
Turister
väl hos Anton inne i stan var jag sur på Lousie av någon konstig anledning....
.........
Marcus och Rasmus, inga konstigheter
Allsång!!
Forever alone..
Louise är lika lång som Rasmus när hon står på soffan, HIHI HUR UNDERBART?
Louise blidde kärleksfull
Medan jag och Elsa bara var allmänt coola
Next up: v-dala pub! Där beställde dom sjuukt stark chilidrink, inte ens bartendern kunde dricka den
Fruitninja! Jättesocial tjej...heheh...ehehe.hehe.......
forever alooone *viskar*
Thorsteinn och jag!
Hur lyckas dom se se coola ut medan jag enbart ser ut som en skalbagge?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0