There are some people that if they don't know, you can't tell them.

Jag är inte på topp idag, känner mig sämre fastän halsen är bättre. Känns som om jag har brist på nånting,
typ järn eller så? Haha, mår så här ibland och det är lika drygt varje gång. Åt precis frukost men ändå hungrig.

Idag ska jag hälsa på på mitt gamla jobb. Lite nervös, tänk om barnen inte alls blir glada hehe? Men jag har saknat dom
(dom flesta heheh) så det blir nog skitbra det. Efteråt åker jag ner på stan för att träffa Louise, Paula och Malin.
Drar till dalarna kräftskiva i helgen och den måste planeras, snapsvisor skrivas ut och andra skojigheter yeey!
Today will be interesting.....
Lolz, sjukt fin bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0