en vind blåser skräp längs korridoren en sista gång

Idag var det sorgligt, saknade mitt gamla jobb när jag hälsade på där idag. Saknade arbetskamraterna
och barnen, kontakten man fick med dom. Fick lite ångest över att jag faktiskt slutade, men vet att jag
inte hade orkat jobba kvar, efter 1 ½ år har den här långa ledigheten varit så otroligt välbehövlig och
jag njuter fullt ut. Älskar det faktum att jag kan kolla på Star Wars mitt i natten, ta öl på nation en helt
vanlig måndagskväll och att det jag spenderar mina dagar med är att träffa kompisar, plugga och träna.

Dock börjar det kännas nu. Dags att komma iväg. Jag är redo, endast brist på boende som håller mig tillbaka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0