en liten uppdatering

Har varit relativt effektiv idag med tanke på att jag vaknade halv 3 (jag vet!!!! Inte okej!!).
Fixat present till pappa, pluggat, fixat Office så jag kan skriva på datorn (hehe tack för hjälpen
Tomas!) och nu tränat med Majan. IntervallFlex och herre min vad jobbigt.... Men kul!!
Resten av kvällen ska jag kika på Cougar Town, äta tacos (HUNGRIG, bara ätit tre mackor och en banan),
plugga och svara på alla uppgifter och sen avsluta med att läsa Twilight, mys! Imorgon på dagen blir det
antingen lek med Elsa och Dilan, eller följa med mamma till Gävle och hjälpa henne shoppa och äta lunch.
Kvällen bjussar på Stocken och jag är mer än taggad, kommer bli hur kul som helst!!
Mamma och jag i Side
Söta moder tar bild med sin nya mobil, jätteglad över den hihi (fick i present av oss barn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0