and everyone must breath until their dying breath

Sitter och målar mina naglar mörkturkosa (hälften på naglarna, hälften på fingertopparna) och tokchillar till Regina Spektor. Väntar på att tiden ska gå så jag kan ta tåget till Gävle och Russel, men vet att jag kommer få tokstressa när tiden väl går sen, för den går alltid för snabbt när jag inte vill det. Jaja, så länge passar jag på att ta ecopics, don't you just love that?
Sjukt cool b-rud visar upp nagellacket (Dazzling jade, h&m)
Kofta, lindex, linne, h&m, skinnshorts, bikbok, skärp, second hand
(kommer frysa ihjäl på cykelturen in till stan hoho!)

Kommentarer
beccis

nu följer jag din blogg :D

har du lagt till mej?

2011-09-04, 17:56:58
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0