why always me?

Som sagt vare ju spelkväll hos Amanda igår och det blev även allsång och andra trevligheter!
Åkte fram och tillbaka mellan Paula och stan några gånger innan det tillslut blev för sent att dra
någonstans, istället tog jag två-bussen hem och däckade i sängen under tre tjocka täcken.
Mitt lag igår; jag, Paula, Louise the man (lol) och Ingrid!

Idag var det mindre trevligt. Knäade framför toaletten innan jag tillslut lyckades somna om med en kudde över
huvudet (pallade inte släcka lampan). Blev väckt av stora brur som ringde från övervåningen, han undrade om
jag ville kolla på Manchester United - Manchester City hos honom med lilla brur så kastade bakisheten åt
sidan och trampade dit. OCH FYFAN VILKEN MATCH! 1-6, LOOOLZ. That made my day, nu mår jag bättre!
Balotelli, som gjorde de första två målen, visar upp sin underbart sköna tröja efter första målet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0