världens trevligaste tjej

Att laga mat när man är på dåligt humör är inte så smart. Vet inte hur många gånger
jag har svurit och muttrat helt osammanhängande fula ord varje gång jag råkat spilla.
Och ja, ni som känner mig kan nog förstå att det blev ganska många gånger....

Till slut kom småsyskon + pappa hem på samma gång och började hjälpa till så maten är deras ansvar nu.
Något som är ännu mer irriterande när man redan är jättearg, det är folk som är supertrevliga mot en.
Just let me be mad, okey? Fast nu är jag på mycket bättre humör så ja, tydligen hjälpte det. Suck.


Omotiverad bild på mig och Malin, är inte ett dugg arg på henne men Louise la upp Rhodos-bilder på sin blogg idag!


Var förresten tvungen att hacka lök också, hatar det, får alltid så himla ont i huvudet (inget undantag den här gången heller), sen när familjen kommer hem visar det sig att jag inte följt mammas köttfärssås-recept utan ett annat och i mammas behövde man inte ens lök, bara en pressad vitlöksklyfta. MORRRR. Hungrig men tror inte maten blir god.

Buhu för mig och mina fucking i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0