turister

Precis kommit hem efter lite sightseeing i stan och OH MY LORD vad skönt jag ligger nu!!
Kommer inte orka resa mig på ett tag haha, mina fötter och ben är så himla trötta!

Blev frulle på Subway, GOTT! Och massa kladdigt, men det hör till. Strosade runt och letade maskerad-butik,
hittade ingen, men hittade massa andra sjukt coola affärer, bl.a. en med all världens mest onödiga och coola
små saker (?) och sen var hela övervåningen täckt med underbart vackra och coola tavlor, vi gick runt där jättelänge
och ville ha i stort sett alltihop! Fanns en Mona-Lisa Pulp Fiction-tavla haha. Louise, om du kommer måste vi dit!!

Snubblade över en katedral sen och lekte turister genom att ta 20 000 bilder, lägger upp några nu!


Såhär såg det ut igår när vi skulle hem. Delade på ett litet paraply tills jag köpte nytt, men man blev ändå tokblöt



Fanns ett stånd med massa toksöta djur som vi stod och tyckte synd om och ville köpa :(:(




Katedralen


Paula!!!!


Smygbild från en av dom coola affärerna!

Kommentarer
- Paula

HAHAHAHHAHHAHA nooo du hittade the creepy guy!!! :O HAHHA ååh tror jag va förbi den där butiken med tavlorna och dom coola småsakerna! :D

2011-10-28, 22:23:28
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0