bust them in the light, BUST THEM IN THE DAYLIGHT

Kräftskiva den 1 oktober är aldrig fel, och det var det inte igår heller! Lekar lektes, sånger sjöngs, snaps dracks,
vardagsrummet blev till sjukt bra dansgolv, tiden försvann och helt plötsligt var det dags att cykla in till stan och
Saluhallen! Cyklar ramlades (höhö) och kön gicks förbi. Inne på Salu smygdracks det vin på toaletterna,
dansades, chillade i sofforna och hade konstiga samtalsämnen. Överlag en riktigt bra kväll och här
är bildbevisen! Både från i fredags då det var middag hos Louise och sen BJ och från i lördags, enjoy!

FREDAG:
Louise och Paula @ Lollos place




Självutlösare är kalas



Kalas vare ja........ LOOOOLZ
(andra bilden är reaktionen av första. Självutlösare är inte alltid min vän....)


Paula och jag

Schhhkååål!


LÖRDAG:
Pajdegsutsmetning, jag och Russel och min var lätt finast (JO!!!!!!!!!!!)


Sjukt snygga Louise och Malin!


Annika, Raphael och Elsa, snygga dom med!!

Fast Paula var snyggast av dom alla!


Jag och Russel försökte vara snygga vi med.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0