updateovic

Godmorgon! Har precis pratat lite med snarkande gubben i mitt rum, han är supertrevlig
och har som jobb att åka runt och fota de 20 största städerna, hur coolt är inte det????

Igår drack vi öl och nån halvtaskig drink innan vi gick hem tidigt, vi var skittrötta, men ikväll ska vi ut!
Har inte lyckats sova lika bra som jag hoppats, killlen i sängen över mig snarkade värre än en björn,
not kidding!! Sjukt högt! När jag äntligen orkade hämta mina öronproppar gick han upp, suck. TIMING!

Nu är gubben tillbaka för fjärde gången på en timme, han letar efter sina kartor igen,
jättegullig haha, so lost :) Cleaninglady kommer om en tjugo minvså ska äta frukost/lunch då!

Pic 1 mitt rum atm, pic 2, 3 gator i barcelona, pic 4 jenny igår vid middan
(som bestod av världens äckligaste och minska foccacia, smakade papper)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0