Out here the good girls die

Jag och Louise inledde dagen med att 10.04 komma inspringandes på ett spinningpass, lite lagom sent sådär.
Upptäckte lite för sent att det ENDAST var pensisar där haha, trodde det skulle bli hur enkelt som helst och
att vi skulle kicka deras butts men några tanter var fanimej mer fierce! Dock har jag varken återhämtat mig
från sjukdom eller tränat så mycket så där har jag en bra och trovärdig förklaring! Mysigt var det iallafall
på passet fastän det var skitjobbigt, i slutet frågade ledaren (också han pensis (panschis alltså, stavning?))
om någon hade frågor vilket folk visst hade för hela stretchingen pratades det fiske! Pratglada dom där hihi!

Jag har iallafall lyckats kickat nåns butt idag och det var Russels alldeles nyligen när jag kickade ut honom.
Han kom hit igår natt och idag har vi spelat Wordfeud (pwwwnar honom), spelat gitarr, sett på serier, gått
på promenad (FIIINT väder!) och nu senast tvingade jag honom att skriva på mig, vill se hur min planerade
tatuering ser ut. Åhhh, vill tatuera mig!! Nu ska jag iallafall äta, plugga och sen tokchilla med Top model!


Russel multitaskar med wordfeud och gitarr (han spelade lite the killers och tallest man on earth idag!!!♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0