i'm here!

Hey mates! Sitter nu hopkrupen med min roomie Jenny i hennes säng på vårt hostel,
det är fem belgiska killar i mitt rum som jag ska dela med så jag håller mig borta
därifrån så mycket som möjligt hehe.. Var ute på stan nyss och åt lunch men det
började vräka ner så vi sprang hem och försökte undvika de värsta floderna på
gatorna men var inte det enklaste och ja, våra fötter är inte det torraste atm..

Men allt har gått bra so far iallafall!! :D minus att jag helst inte är i mitt rum haha, men dom verkar
väldigt snälla, hjälpte Jenny med hennes väskor och sånt plus att dom åker imorgon, det kommer ett
nytt gäng då, hoppas det bara är tjejer hehe. Jaja! Dags att uppdatera den pappa-vänliga bloggen också! :)

Orkar inte gå in i mitt rum och hämta min kamerasladd så ni får inte se någon bild på regnet tyvärr

Kommentarer
Louise

WOOOOOOOOAAAAAAAAAAH! Du är framme:D!!!!!!! Fy fan va roligt!!!!!!!! Hoppas att allt gick bra:). Ge belgierna en pungspark ifrån mig om dem ens rör ett hårstrå ifrån dig;)

2011-10-27, 21:04:36
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0