i used to dream my life, now i live it

Nu ska ni få höra mina drömmar. "åhhneeeeeeeeeeeej" tänker ni, för jag vet, det är sjukt tråkigt att läsa andras drömmar, men skillnaden på andras drömmar och mina är att mina drömmar faktiskt är intressanta, så suck it och read biiiatches!
Herregud, förlåt. Skyller på att drömmarna förstörde min goda nattsömn, därför jag är så otrevlig. Hehhe. Heeeehe. Puss?

Först hade jag världens ångest-dröm. Alla var ute och festade förutom jag och det var världens drag! Russel och hans kompisar stod uppe på scenen och höll hov medan dom drack vatten. Bra, tänkte jag. Tills dom avslöjade att det inte var vatten. Hade sjukt mycket ångest att jag inte skulle kunna gå ut innan jag ska till Gävle i helgen, tills jag vaknade på riktigt och insåg att det bara är onsdag, jag kan fortfarande gå ut imorgon. Men efter den här drömmen.... Hur okej är det?

Dröm numero dos var nåt virrvarr av en bebis/leopard-unge (ändrades ibland) som gömde sig för två bitches and hoes-män som var i vår tvättstuga/utomhus (-||-) som ville den massa ont. Jag var man och skulle hjälpa den, gömde mig med den medan jag väntade på att det skulle bli natt och jag skulle smyga mig in. Tokläskigt! Männen var världens biffar och tokarga.

Sista drömmen bestod av en resa till Gotland men det var livbåtar och människor överallt i vattnet, vi hoppade också i en livbåt, men när andra livbåtar började sjunka försökte vi hoppa tillbaka till stora båten. Vi hade precis börjat åka, det var 3 timmar kvar. Oerhörd stor FML-känsla. Zzzzzzå! Det var min spännande natt. Vaknade av ett jobb-besked på tele. I got it.

Intressantaste tjejen ever taggar ut. *Kjamiz* till alla som orkat läsa!!

Kommentarer
majs /din stalker

hahahahaha skitzotjejen. alltså förlåtdrömmar kan va intressanta im sorry!!

2011-10-12, 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0