I can't count the reasons I should stay

Vad jag gör när det blir för mycket att göra? Absolut ingenting av det jag borde.

Plugget for now är över 50 sidor att läsa, 30 invecklade frågor att svara på och två uppsatser att skriva.
Egentligen har jag två veckor på mig att göra detta, men vill gärna få klart det på två dagar, alltså innan
jag åker. Påbörjade igår och satt större delen av dagen men heeellllllll, I still got a looooong way to go..

Sen måste jag packa, inte börjat med det. Inte ens lite. Fixa om designen på bloggen och göra en ny pappa-vänlig
blogg måste jag också göra. Problemet är bara att jag ska hemifrån halv 5 för avskedsfika på stan och sen lek
med Lovisa, Linnéa och Majan hemma hos oss vid 8. Tänkte kombinera sista lek-grejen med att packa under
tiden hehe, Majan måste ändå kolla igenom alla kläder jag tar med mig, vi delar på allt. Hur ska detta gå?

Jeetefina syster på promenad för nån vecka sen♥

Kommentarer
Kiki på jalla bussen

Gulligt med pappavänlig blogg!!!! <3<3<3



Jag tycker du ska plugga o barca, bestäm 2 kvällar eller dagar när du gör klart allt där och så kan du ägna all tid o energi nu på att säga vi ses till alla och att packa ;)

2011-10-25, 18:36:25
linus

hahahaha gnegeli <3 fiin majs-bild! och LYCKA TILL ATT PACKA NU vippan!! you can do this :))

2011-10-25, 21:46:48
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0