He who fails to plan, plans to fail

Trots att kvällens planer blev inställda pga sjukdom från min sida tror jag den här veckan blir riktigt bra.
Varför då? undrar ni. Jo, det ska jag berätta, säger jag.

Imorgon är det kurering som gäller, men sånt är ju mysigt även det.
onsdag är det syskonträff med syster, Lovisa och Linnéa!
torsdag är det eventuellt utgång, inte bestämt mig ännu.
Är sugen men det är dyrt. Och vet ni? Efter Turkiet har jag i
stort sett varit ute minst en gång i veckan. Fucking kroghoe...
Fredag är det fika som gäller innan jag åker till Gävle och Russel där
jag stannar lördag och söndag. Mysilicious (va?) kommer det bli!

Lovisa, Majan och jag för nån helg sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0