!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! Har avslutat min springa-runt-huset-och-skrika-chaaaampiooooone-runda,
FYFAN VA SKÖNT DET KÄNNS NU!!!! Jag har återfått tron i svensk fotboll, åh♥ Riktigt jävla bra och spännande
match och jag är sjukt avundsjuk på min storebrorsa som är på Råsunda nu, fyfan vilken känsla, gaaaah!

Enda saken som återstår nu är att ta reda på vem som vill åka och se EM med mig i sommar???!!!?!??

Kommentarer
ruslleeeell

ola toivonen var inte på plan när slutsignalen gick...

2011-10-11, 23:04:30
annnelis.blogg.se

SV: MEN NEEEJ, tänkte inte att det var han på bilden! Målet var det enda bra han gjorde!

2011-10-12, 01:24:41
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0