det är inte lika inspirerande som 1995, om du minns?

Sitter lagom (?) sliten med nytvättat hår i mina turkbyxor och borde göra så himla mycket saker,
t.ex. hjälpa Tomas att flytta, sminka mig, hitta kläder så jag kan åka till Gottsunda så fort som
möjligt och hjälpa Louise och Paula att handla inför kräftskivan ikväll! Allt förutom att sitta här..

Hinner inte lägga upp bilder från igår men det var riktigt mysigt och kul! Jag och Lollet körde en nästan 1½
powerwalk, duktiga hestar! Sedan blev det tacopaj, vin och äppelpaj, skitgott!! Körde en mysig förfest
och avslutade med singstar en kvart innan vi cyklade in till stan och mot BJ. Föredrar nationer, mycket
härligare stämning där men det var kul ändå, träffade ett skönt gäng som bjöd på champagne och shots,
sånt är ju aldrig fel liksom! Förutom när det är det såklart (va?). Donken och sen hemma kl. 5, zzzz!

Nej, nu ska jag hjälpa Tomas och göra mig anständig, allt på samma gång. Posses!


gneg hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0