belönar mig med fotboll!

Men duu vaaa...... Äntligen klar med allt plugg!! Imorgon får jag nya uppgifter och det är nog bäst att jag
försöker göra klart dom innan jag åker iväg till Barcelona (på torsdag, aah!!!) så jag slipper stressa där borta.

Tänkte belöna mig med att se Barcelona - Sevilla nu, håller på och laddar ner den, 84%, huh, huh, huh!
Kunde inte se den igår så har sagt till alla att dom INTE får säga resultatet! Har knappt vågat gå in på min
facebook för att någon status ska avslöja och förstå rädslan när jag ska kolla på en annan match på Viasat
Sport, men dom nämnde tack och lov inget om det. Igår på stan sprang jag och gömde mig för folk som
hade sett matchen, känns som det där HIMYM-avsnittet när dom ska gå en dag utan att få veta Super
Bowl-resultatet. Men I did it, fyfan va skönt!!! Och om någon nu kommenterar det blir ni bannade här.
Seriöst.


En gammal bild på vad som kan vara århundradets snyggaste outfit, wehey!

Edit: 85%, are they kidding me? hhhhhnigel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0