camp nou, fekkeeh och andra trevligheter

Självklart sitter jag på Mc Donalds igen, allt för er. Och för att min internetabstinens var grov.
Mina homies åkte hem igår natt (</3) och jag, Linn och Jenny drog vidare in på Boulevard
där vi hängde ute med folk från jobbet och dansade på världens trängsta dansgolv tills våra
fötter dog och var vi hemma nån gång runt 6, var inte ens trött, snart är jag äkta spansk!

Annars då? Festar, jobbar, träffar sköna människor och väntar på lägenheten vi fortfarande inte fått ännu.
Ska få den imorgon egentligen men inte hört något så känns oerhört tvek på det.. OCH JUSTFUCKINGJA!
Var på Camp Nou igår. Så oerhört mäktigt, gaaaaah. Har dock inte fattat det riktigt ännu, att jag faktiskt
har gjort något jag velat så otroligt länge, sjukt. Zaragoza åkte på spö, 4-0 och jag är mer än nöjd.

Louise och jag, hur nöjda som helst med våra alkoholfria cervesas!

Helt normala Jenny och jag på väg ut från vår sjukt äckliga trappuppgång som stinker kokta ärtor mest hela tiden


På stranden, på väg mot Shoko


Jenny, jag och Carolina i deras mysiga lägga


Jag och mina roomies i vår..... mysiga....??? lägga..


Jonas, jag, Tomas och Lino under I'm on a boat-helgen


Lägger upp Jennys bilder sen, dom är awesome as you might see


Så sjukt fräsch tjej. Visste ni att vi inte duschade, bytte kläder, tvättade ansiktet eller borstade tänderna på hela helgen? Däremot nattbadade jag, halsade whiskey och blev one of the guys när vi svor blodsbröder-eden, det väger upp!


Att göra högst upp på en båt, inga konstigheter


Tomas ville inte vara isländsk längre utan svensk (true story, lovar)


Arnar och Jonas

Kommentarer
majzan

eeey ert rum va ju typ supermysigt med sängen sådär like =)))

2011-11-30, 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0