i'm telling you

Känner att vi har suttit på donken en aniiiing längre än vad som faktiskt är okej.
Nu är det nog dags att gå, har till och med hunnit ta igen alla bloggar jag missat!

Ganska grov söndagsångest förresten, jobb imorgon. JAG PALLAR INTE! Med skånskt uttal, ofc.
Men det får gå, blir nog skitkul, woooah!!!! *manipulerar mig själv* Den 19:e deceomber
kommer jag hem förresten! Inte for good, åker tillbaka efter nån vecka, om jag hittar jobb heh.

Har inte så mycket annat att skriva, längtar till torsdag, lill-lördagen här, då Razz ska prövas på!
Så länge slänger jag upp en bild från i onsdags när våra grannar kom upp på förferran med sin anka
Batchi/budchi (?). Nån tant hade gett den till dom på La Ramblas. Toksöt och jag tänker sno den.
bra att ankan syns på bilden haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0